Imprint: Learn Visually

Imprint: Learn Visually

von Polywise, Inc.

  • Kategorie: Education
  • Veröffentlicht: 2020-02-21
  • Aktuelle Version: 4.0.13
  • Adult Rating: 12+
  • File Size: 242.02 MB
  • Developer: Polywise, Inc.
  • Compatibility: Requires iOS 14.0 or later.
Score: 4.64897
4.64897
von 1,695 Bewertungen

Beschreibung

Imprint (formerly Lucid) is your visual guide to the world's most important knowledge. - Master essential topics in psychology, philosophy, history, finance, leadership, business, health, science, technology and more. - Understand complex concepts quickly, with elegant visuals that clarify key ideas and help you stay focused. - Take challenging daily quizzes that help you retain what you've learned. - Save and review the insights and visuals that matter most to you. - Complete a chapter in two minutes or less, in bite-sized sessions throughout your day. - Explore our rapidly expanding catalog, featuring: COURSES - Philosophy and the Meaning Life with Professor John Kaag - Bitcoin and Blockchains - Becoming a UX Designer - The History of the United States Government QUICK READS - The Freudian Mind: Id, Ego, Superego - mRNA Vaccines and the Future of Immunity - The Imprint Guide to Gerrymandering VISUAL GUIDES TO BESTSELLING BOOKS - Sapiens by Yuval Noah Harari - Atomic Habits by James Clear - The Beginner's Guide to the Stock Market by Matthew Kratter ...and much more! -- SUBSCRIPTION PRICING AND TERMS: Imprint offers an auto-renewing yearly subscription and an auto-renewing monthly subscription which allows you full access to all of the content in our catalog for as long as you maintain an active subscription. These prices are for United States customers. Pricing in other countries may vary and actual charges may be converted to your local currency depending on your country. Payment will be charged to the credit card connected to your iTunes account at the time of initial subscription purchase. Subscriptions automatically renew unless auto-renew is turned off at least 24-hours before the end of the current subscription period. Your account will be charged for renewal within 24 hours prior to the end of the current period end date, and the cost of the renewal will be listed. You can manage your subscription and auto-renewal can be turned off by going to your Account Settings after the purchase. Read more about our Privacy Policy here: https://bit.ly/2UzFLvt Read more about our Terms of Service here: https://bit.ly/2Jc1rZm

Screenshots

Reviews

  • Achtung Abo-falle!

    1
    von JuliChø
    Die Inhalte sind visuell schön aufbereitet, aber den happigen Jahrespreis, den man nach nur 7 Tage Probe aufgebrummt bekommt, ist den Preis nicht wert.
  • Sehr unzufrieden

    1
    von jcol2023
    Ich hatte mein Konto initial bei Lucid, was sich geändert hat … So oder so, habe ich auf der neuen App kein Konto mehr .. und mein Geld wird trotzdem abgezogen …. :(
  • Gute neue Sache für mich, leider bekomme ich es auf dem iPad nicht synchron mit dem iPhone.

    4
    von Hanzbob
    Empfehlenswert! Guter Darstellungsstyle
  • Great to understand the essence of a book

    5
    von webbsurfer00
    I like this because you can quickly get the overview and most important aspects of a topic and the visualisations and quizzes help you memorise what‘s important. Some feedback: I think the app is missing a way to access a single section of a book. Sometimes I would like to look at a certain part again without scrolling through the whole book. Also if you accidentally click to access the next page and this page is a quiz, you can‘t go back to the previous page. It would be good if you could.
  • Hohes Potential

    4
    von Vii LeStrange
    Ich schließe mich meinen Vorrednern an. Die App ist wirklich Informativ, lehrreich und gut aufgebaut. Der Preis ist meiner Meinung nach deutlich überteuert. Besonders mit dem Manko dass nicht mal die deutsche Sprache vorhanden ist. Also wenn ich nicht direkt 90€ für ein Jahr zahlen will, bleibt mir nur die Variante 15€ im Monat zu zahlen. Da bilde ich mich doch lieber auf andere weisen weiter. Wirklich schade, aber die App wird nach der 7 Tägigen Testversion wieder gehen dürfen.
  • Content okay pricing Not

    2
    von Sas*86
    Interesting concept but the price keeps me away from it. I never subscribe annually and I will also not pay 15 per month. If pricing would revised or if there is a promo I will give it another try.
  • Better

    5
    von GerhardHessel
    They got way better since Lucid Times. Love new features. And now its worth the money
  • 1 story free tier then 8€/m

    2
    von Elron82
    It's recession, who can pay 8€/m for a fancy Google News?
  • Abofalle

    1
    von Brookeheartyou~instagram
    Man muss jährlich 90€ für eine App bezahlen auch wenn man sie nie genutzt und lediglich einmalig etwas gezahlt hat
  • Super Konzept mit Wachstumspotenzial

    5
    von technetium86
    Nutze Imprint jetzt drei Monate im Abo und bin weiterhin begeistert. Selten habe ich komplexe Themen so verständlich und visuell ansprechend zusammengefasst und aufbereitet gesehen. Dabei bedenkt das Konzept der App die (leider) bei vielen digital natives und Instagram-Geschädigten nicht gut ausgeprägte Aufmerksamkeitsspanne und Stimulationssucht auf gute Weise um intellektuell ansprechende Inhalte zu vermitteln.

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